Logo Politecnico

Sistema Nacional de Bibliotecas SISNAB

    • Login
    Search 
    •   DSpace Home
    • PRODUCCIÓN EDITORIAL
    • Search
    •   DSpace Home
    • PRODUCCIÓN EDITORIAL
    • Search
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Search

    Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

    Filters

    Use filters to refine the search results.

    Now showing items 1-10 of 10

    • Sort Options:
    • Relevance
    • Title Asc
    • Title Desc
    • Issue Date Asc
    • Issue Date Desc
    • Results Per Page:
    • 5
    • 10
    • 20
    • 40
    • 60
    • 80
    • 100
    Thumbnail

    Panorama actual de los métodos de medición de marcas y valor de marca desde la orientación al consumidor 

    Ortegón Cortázar, Leonardo
    Thumbnail

    Factors tied to the Brand Construction of the Music Artist in Bogotá with Mobile ApplicationsFactores asociados a la construcción de marca del artista musical en Bogotá con aplicativos móviles 

    Arias Cortés, Hernán David; Hernández Guerrero, Gary; Ortegón Cortázar, Leonardo
    Thumbnail

    Children’s Consumer Behavior: Recall and Preference of Sensorial Attributes of Lunchbox Brands and Products in Children of BogotáComportamiento del consumidor infantil: recordación y preferencia de atributos sensoriales de marcas y productos para la lonchera en niños de Bogotá 

    Ortegón Cortázar, Leonardo; Royo Vela, Marcelo; Robayo Pinzón, Óscar Javier
    Thumbnail

    Consumiendo: introducción al consumo y al consumidor colombiano 

    Rojas Berrío, Sandra Patricia; Ortegón Cortázar, Leonardo; Vega, Ricardo Arturo; Robayo Pinzón, Oscar Javier; Jiménez, Javier Darío
    Thumbnail

    Self-assessment and Renewal of the High Quality Certification Given to the Marketing and Advertising Program of Politécnico Grancolombiano University InstitutionAutoevaluación y renovación de la acreditación de alta calidad del programa de Mercadeo y Publicidad de la Institución Universitaria Politécnico GrancolombianoAutoavaliação e renovação da acreditação de alta qualidade do programa de Marketing e Publicidade da Instituição Universitária Politécnico Grancolombiano 

    Ortegón Cortázar, Leonardo
    Thumbnail

    Comportamiento del consumidor en páginas webs. Tipología de usuarios y respuesta visual ante la comunicación de marca 

    Ortegón Cortázar, Leonardo
    Thumbnail

    Estudio de la imagen de marca por medio de esquemas cognitivos 

    Ortegón Cortázar, Leonardo
    Thumbnail

    Use of packaging as a strategy to mislead consumers. An exploratory case applied to brands of convenience productsUso de empaques como práctica para inducir a confusión a los consumidores. 

    Ortegón Cortázar, Leonardo
    Thumbnail

    Gestión empresarial en tiempos de crisis: Factores de afrontamiento de la Covid-19 en Bogotá 

    Ortegón Cortázar, Leonardo (Politécnico Grancolombiano, 2024-04-15)
    Bienvenidos al libro Gestión Empresarial en tiempos de crisis! En este libro abordamos los factores de afrontamiento más relevantes para los líderes empresariales en todo el mundo a través de la pregunta: ¿cómo fue mantenerse ...
    Thumbnail

    Characteristics of the Micro, Small, and Medium Business Tied to the Types of Communication Technologies and Use of Social MediaCaracterísticas de la micro, pequeña y mediana empresa asociadas a los tipos de tecnologías de comunicación y uso de medios sociales 

    Ortegón Cortázar, Luis Giovanny; Ortegón Cortázar, Leonardo

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CommunityBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

    My Account

    LoginRegister

    Discover

    Author
    Ortegón Cortázar, Leonardo (10)
    Arias Cortés, Hernán David (1)Hernández Guerrero, Gary (1)Jiménez, Javier Darío (1)Ortegón Cortázar, Luis Giovanny (1)Robayo Pinzón, Oscar Javier (1)Robayo Pinzón, Óscar Javier (1)Rojas Berrío, Sandra Patricia (1)Royo Vela, Marcelo (1)Vega, Ricardo Arturo (1)Subjectacreditación de alta calidad (1)aplicativos móviles (1)apropiación de TIC (1)autoevaluación (1)brand construction (1)branding digital (1)comunicación digital (1)construcción de marca (1)consumer choice (1)convenience products (1)... View MoreDate Issued2024 (1)Has File(s)No (9)Yes (1)
    Politécnico logo footer

    BIBLIOTECA

    Sede Bogotá: calle 57 3 - 00 Este, Bloque K
    Sede Calle 65: carrera 11 65 - 30, segundo piso
    Sede Calle 80: calle 80 19 - 87
    Sede Medellín: carrera 74 52 - 20, Barrio Los Colores
    [email protected] (571) 745 5555

    Infotegra S.A.S